1. Ja.

TIP:

Als je jouw geluksfactoren weet, dan kun je er makkelijker op terugvallen op momenten dat je je even wat minder voelt.

Ga na welke jouw geluksfactoren zijn:

  1. Neem een half uur de tijd.
  2. Zet een wekker: in totaal 3 x 10 minuten.
  3. Dan:
    1. Schrijf de eerste 10 minuten lang op wat er nou precies de oorzaak van is dat je vindt dat het lekker loopt.
    2. Na de eerste 10 minuten pak je een nieuw vel papier. Neem ook een leukere kleur pen. Zet de wekker op 10 minuten. Schrijf opnieuw gedurende 10 minuten op waardoor je vindt dat ’t lekker loopt.
    3. Doe voor de goede orde nog een keer hetzelfde: pak een nieuw vel papier en opnieuw een leuke kleur pen. Zet de wekker voor de laatste 10 minuten en schrijf op wat maakt dat je van mening bent dat ’t lekker loopt.
  4. Je kunt ook voor elk woord of begrip een kleur gebruiken die erbij past.

Je zult merken dat je soms dezelfde woorden of begrippen gebruikt. Je zult ook merken dat naarmate er meer tijd verstrijkt je verder gaat doordenken en dat er andere geluksfactoren komen bovendrijven.

Ze zijn allemaal belangrijk. Onthoud ze, zodat je op andere momenten eraan terug kunt denken of ze opnieuw kunt oproepen en gebruiken.

Kijk ook eens naar de kleuren van de pennen en de kleuren van de woorden die je hebt gekozen. Waaraan laten die kleuren je denken? Waarmee associeer je de kleuren? Hoe passen de kleuren bij de woorden of begrippen?

Elke kleur heeft een bepaalde energie. Die energie past bij jouw woord of begrip.

Meer weten over werken met brein-energie?

Werk je met mensen? Kijk dan eens op https://emcoachingcom.nl/energetisch-brein-werk-voor-coaches/

Meer weten voor jezelf? Kijk dan eens op https://emcoachingcom.nl/energetisch-brein-werk-zelf-leren/

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Fill out this field
Fill out this field
Geef een geldig e-mailadres op.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Menu